Els d'Estrella Damm han fet un nou anunci de la sèrie Mediterràniament. I aquesta vegada l'han dedicat a promocionar el consum cultural.
He parlat en altres ocasions de l'encert de la seva proposta publicitària, que fa atractius un paisatge i una forma de viure desenfadada i feliç, amb grans frases on convergeixen els diferents elements de l'espot.
En aquesta ocasió es reivindica la creativitat de la cultura que compartim i es fa una crida a gaudir-la tot anant al cinema, al teatre o a un concert. S'ha optat (en lloc de la cançó enganxosa de la campanya d'estiu) per un muntatge de frases de gent del món de la cultura que va construint el missatge que es vol transmetre.
La publicitat fa més gran una marca quan li atorga prestigi i valor afegit. I la cultura ho aporta.
Potser no serà un espot tan comercial i rodó com els de la campanya d'estiu, però fa estimar més una marca que s'associa al millor d'un poble, que és la seva cultura. Un anunci dedicat "a tot allò que millora les persones per dins".
Felicitats una vegada més.
No ha arribat el moment d'aixecar-te del sofà?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada