dijous, 2 de gener del 2020

Entrevista a Joan Carles Mèlich

Com a gènere periodístic m'agraden molt les entrevistes en profunditat. No és fàcil trobar algú que tingui coses interessants a dir, que sàpiga dir-les i fer-se escoltar. Joan Carles Mèlich ho té tot a favor: és persona llegida, de sòlida formació, filòsof i professor. 
Diumenge passat vaig llegir a l'Ara l'extracte en paper de l'entrevista que li va fer l'Antoni Bassas; em van interessar tant algunes de les coses que va dir que he decidit anar a buscar l'entrevista sencera. 
És tota una experiència que m'ha absorbit per complet al llarg dels seus més de 50 minuts de durada. 
Interpel·la, et fa pensar i créixer com a persona.



Queda en anècdota que en Mèlich sigui l'autor del llibre que en Jordi Sánchez tenia damunt la taula quan va declarar en el judici al Tribunal Suprem; que ara n'acabi de publicar un altre que aniré a buscar quan en tingui ocasió. 
El que val la pena ressaltar és que m'ha servit per descobrir algú que m'ha interessat. Us recomano el vídeo que acompanya aquesta entrada i espero que el gaudiu tant com jo. Només em resta agrair a la gent que fan possible el dia Ara continguts de qualitat com aquest.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada