dimecres, 23 d’abril del 2014

Sant Jordi, temps de llegir

Reconec que durant molts anys he estat un apassionat de la vessant més literària de la diada de Sant Jordi. M'agradava estar informat de les novetats i em llegia els suplements que publicaven els diaris. 
Mentre pugui, no renunciaré a l'ambient festiu de la diada, seguiré passejant entre parades de llibres i roses, respirant el que s'hi viu; però he anat deixant de banda la fal·lera de comprar. Més que el que compraré em preocupa el que llegiré. M'he tornat molt selectiu, perquè el meu temps és limitat. 
I fujo com de la pesta dels llibres de famosos, dels qui s'aprofiten de la popularitat mediàtica o televisiva, dels qui sospito que poden haver estat escrits per un negre ( i no es per treure mèrits al negre que ha ajudat a fer un llibre, sinó al que l'ha utilitzat), dels llibres oportunistes que no tenen vocació de durar. 
Cal triar bé el que compris, però sobretot el que llegiràs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada